Tuesday, March 6, 2012

6 Mac 2012

Assalamualaikum.

Kisah di Dubai saya tangguhkan dulu. Nanti next entri saya cerita ok hehe. Tadi saya baru pulang dari Kuala Lumpur kerana ada sedikit urusan di UM dan office di Rohas Perkasa. On the way balik dari office tu singgah la sekejap di KLCC dan tempat yang paling saya suka pergi di sini ialah Kinokuniya. Memang sejak dari jadi student lagi kalau ada kesempatan pergi KLCC dan ada masa  lebih saya akan curi curi peluang menjengah Kinokuniya. Tadi niat di hati pergi ke sana mahu cari buku 'Aku Terima Nikahnya' karangan Hasrizal Abdul Jamil. Dari dulu lagi pernah dengar orang cerita kisah buku ini sedap tapi saya belum berpeluang lagi membacanya, sedih-sedih~ Tapi tadi cik adik yang jaga Kinokuniya tu kata buku tersebut sudah habis pula kan lagi la saya sedih~

Jadi untuk tidak membazirkan tenaga saya penat penat datang KLCC hari tu saya pun membeli 3 naskah majalah. Niat di hati mahu mengisi masa lapang cuti selama lebih kurang seminggu ini dengan membaca bahan-bahan ilmiah. Dan juga untuk membawa beberapa naskah majalah yang mungkin tidak sempat dibaca untuk di bawa ke tempat kerja minggu hadapan. Oh macam tak percaya, minggu depan real life saya akan bermula!
 
Alhamdulilah hari ini blog ini terupdate juga walaupun saya agak kurang pasti apakah manfaatnya entri kali ini kepada anda haha! Maafkan saya. Nanti next entri saya cuba hasilkan entri yang lebih bermanfaat ok? Assalamualaikum :)

p/s : Eh benarkah ada ustaz jemputan khas yang berkhidmat di rig petronas? Harap harap ianya benar belaka :)

4 comments:

  1. wah..stat keje minggu depan da.?hehhe..selamat menempuh alam pekerjaan..

    kalau petronas tu,mybe la..sbb memg dengar dari kata2 kawan,actually biah di petronas boleh dikatakan as solehah juga la..persekitaran yang baik..even kat KLCC,time zhor ada kuliah,kat plant2 ada event islamik.

    (sbb tu dok tnggu2 petronas nye offer ni..haha)

    ReplyDelete
  2. Aah tp tu informally la diberitahu oleh pihak ofis..nnt yg formal nye schedule diberitahu kemudian..ok amin..time kasih...:)

    wah yeke nie?bestnye..!hurm.tuan blog nie jgk dgr2 akn dihantar ke rig petronas hehe.nasib baik bkn rig shell or lain2.ada jgk dgr2 dr kwn2 if pempuan kt ats rig petronas tu lebih secure,dr segi keselamatan & tmpat tinggal lebih slesa.mudah-mudahan ianya benar-benar belaka.hehe..doakan tau!

    (xpe insyaallah ada rezeki pny tu. Good things dont come fast, sabar ye, hehe)

    ReplyDelete