Saturday, September 17, 2011

Kisah Ini Hari

Assalamualaikum.

Hari ini selamat sudah seorang kawan saya melangsungkan perkahwinan dan bergelar seorang isteri. Semasa di majlis kahwin dia tadi, terserempaklah dengan beberapa orang kawan-kawan sekolah rendah yang rasanya hampir 11 tahun tak berjumpa. Muka masing-masing dah berubah. Terpegun tengok perubahan beberapa orang kawan lama tadi. Diorang kata muka saya dah berubah. Tang mana yang berubah tue tak tahu lah. Owh tadi ada dapat jemputan walimah lagi, Shida kawan lama waktu sekolah rendah dulu ingin melangsungkan perkahwinan pada penghujung tahun ini. Tahniah tahniah..=)

Hmmm itu saja coretan ringkas pada kali ini. Alhamdulilah tercapai jua hasrat untuk meng'update' blog pada hari ini. Hehe. 

Sekian assalamualaikum.

p/s : Terima kasih kepada mereka yang wish selamat hari lahir terutamanya yang wish pada tepat pukul 12.02 tengah malam. Saya sungguh amat sangat terharu. Bukan apa, sejak sudah tamat belajar ini (ditambah pula dengan ketiadaan facebook), memang sikit saja birthday wish yang diterima. Jauh beza dengan time time belajar dulu. Tak sangka, walau dengan ketiadaan facebook & takda yang 'tukang' ingatkan birthday dalam kelas macam dulu-dulu, anda-anda ini masih lagi ingat tarikh birthday saya. =')   

2 comments: