Tuesday, December 14, 2010

Model Tudung?

Cuti semester datang lagi. Sudah sekian lama cuti ini ditunggu-tunggu. Maklumlah, kali terakhir saya dapat bercuti semester ialah ketika ditahun pertama dahulu. Cuti semester pertama tahun kedua saya telah diisi dengan pelbagai kerja lapangan dimerata-rata negeri manakala cuti semester kedua tahun kedua pula telah diisi dengan program latihan industri. Rasa-rasanya ini mungkin cuti semester saya yang terakhir untuk pengajian peringkat ijazah sarjana muda ini. Kenapa? Sebab cuti semester kedua tahun ketiga nanti saya perlu menyiapkan penulisan untuk Projek Tahun Akhir pula!

Oleh itu, untuk mengisi waktu-waktu lapang masa cuti ini, macam-macam aktivitilah yang saya lakukan. Antaranya ialah....haha...jadi model untuk mempromosikan tudung rekaan abang dan kakak ipar saya..wah3....:) Untuk maklumat lanjut anda bolehlah klik disini.











Yang ini pula ialah anak buah saya. Huh melihatkan kerenah dia ni membuatkan saya terfikir macam manalah agaknya tuan pengarah drama atau filem mengendalikan kerenah pelakon kanak-kanak ya! haha. Mana tidaknya..

Kak Su: "Cepatlah kakak pakai tudung yang ni pulak"
Izzah: "Alaaa...ada berapa tudung lagi ni mama su?"
Kak Su:"Ada sepuluh lagi ha baik kakak pakai cepat!"
Izzah:"Hah?Sepuluh?Oh My God!"

Asyik 'Oh my god!' je dia memanjang. Lepas tu kerja belum habis sudah minta upah! Haha.. :p
Ini dia kakak Izzah. Jom kita tengok pose dia :)
















Baiklah, rasanya itu saja yang dapat saya kongsikan pada entry kali ini. Jika ada yang berminat pada 'design' tudung-tudung yang berkenaan bolehlah lawati laman web seperti yang telah saya 'link'kan diatas atau boleh saja klik disini ya.


Sekian saja. Assalamualaikum.. :)

2 comments:

  1. cantiknyer...tudung2 ni...ader promosi tak? hee.he

    ReplyDelete
  2. ada. abg saya kata 3 lai 5 hengget...kihkihkihkih (org pakai breses bunyi gelak mmg cam ni)^_^

    ReplyDelete